Informasi: Kenapa Lelaki Suka Bola Sepak?

Itu yang bermain-main di minda saya. Maaf, bukan maksud saya merendahkan bola sepak atau apa, saya juga pernah menonton perlawanan bola sepak. Er.. ada sesiapa yang sudi menjawab persoalan saya? Saya teringin nak baca entry penuh anda tentang bola sepak.

* p/s: hari pertama tahun 2011 saya menyoal tentang bola sepak? huhu

Comments

  1. salam..satu persoalan yg bagus..mungkin klu sya tanya anda napa anda berblog, rasanya itu jwapan sya...

    ReplyDelete
  2. haha..hari pertama-kait-bola.

    ini semua sbb PM bagi cuti kt sekolah, pdhl xde kaitan dgn bola.

    er, ana minat gak bola, tp tak gila-gila lah.. tp entri psl bola takde..haha

    ReplyDelete
  3. suka tengok sebab tau malaysia main.
    and MU main. sebab nak tengok skill.


    semangat kesukanan juga. YEAH!

    ReplyDelete
  4. @Nurina Izzati haha..mungkin x mnjwb persoalan kn..bg sya sndiri, minat n utk kesihatan ktika bermain..lg satu main video game bola,..minat jg..utk percaturan minda agar lbh kritis or kreatif mengatur strategi dan mndptkn gol...hehe

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. @ariffah9
    huhu.
    sebab tu la tetiba ana teringin nak tawu.
    padahal dah bersemangat nak ke sekolah..
    huhu.

    ReplyDelete
  7. @matadore
    terima kasih sebab respon.
    huhu.
    malaysia boleh!
    =)

    ReplyDelete
  8. @Pencari Qurratuaini
    huhu.
    kalau saya berblog rasanya bukan utk kesihatanlah..
    btw, nice thinking..
    nak mengatur strategi pun bukannya benda yang senang kan?
    terima kasih atas pendapatnya.
    =)

    ReplyDelete
  9. @Umar Zakir Abdul Hamid
    waalaikumussalam, setuju juga.
    bukan semua lelaki suka tengok bola sepak, dan itu tak menjadikan mereka 'lembut' pun.
    kadang2 ada yang menonton sebab trend, kemudian jadi penonton setia.
    terima kasih atas pandangan anda ya.
    waalaikumussalam.
    =)

    ReplyDelete

Post a Comment